31 augusti 2013

Första inlägget

Jag har en längre tid övervägt att börja blogga, och då mera specifikt gällande mina sjukdomar. Men det hur som helst inte blivit av förrän nu. När projektet med att starta blogg senast var aktuellt stupade det hela på att jag inte kom på något användarnamn / namn för min blogg och på vilken portal jag skulle använda för bloggen.

Men efter litet moget övervägande fann jag dels det perfekta namnet för min blogg; Österbottningen med adressen osterbottningen.blogspot.fi. Tänka sig att det namnet var ledigt!

Och dels verkar blogspot / blogger vara en mycket bra bloggportal. Detta då det är en lagom teknisk bloggportal, enkelt i grunden men ger användaren möjlighet att vid behov mera i detalj styra över bloggen. Därför föll valet efter litet testande naturligt på denna portal.

Hur som helst välkommen till min nya blogg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar