22 juni 2015

Kontakt

Jag vet vid mig själv att jag har slarvat med att logga in på bl.a. den här bloggen och e-postadressen som tillhör den här bloggen.*

Nu har jag dock lagt till en funktion så att mail som skickas till osterbottningen (vid) gmail.com automatiskt vidarebefordras också till min "riktiga" e-postadress. På det här viset borde jag i framtiden inte lika lätt kunna missa e-post som skickas till mig.

Så om du tidigare har försökt nå mig per e-post, så skulle jag verkligen uppskatta om du sände ditt mail på nytt till mig. :)
Och även om du inte tagit kontakt tidigare, så är du välkommen att sända ett mail. Det är alltid kul att få e-post!

Hälsar,
Österbottningen
i väntan på ditt mejl 


---
* Jag har kring 300 olästa mail från period på 6 månader, i huvudsak bestående av diverse nyhetsbrev och automatiska uppdateringar från bl.a. Facebook.  Jag har nu försökt sålla i den stora mängden e-post, -men- det här gör att e-post som skickats till mig av riktiga personer kan ha gått mig förbi. Nu har jag sagt upp prenumeration av dessa automatiska mail, så framledes borde endast e-post av riktiga personer hitta hit. Kanske också ett mejl av just dig?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar